SSHYB Nedir?
İşletme Hizmet Yeterlilik Belgesi (SSHYB) Hakkında
SSHYB Nedir?
Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi (SSHYB), üretici veya ithalatçıların ihale sırasında sağlaması gereken montaj, bakım ve onarım hizmetleri için yeterlidir. Ticaret Bakanlığı tarafından tanımlanan yaşam döngüsü Teknik personel, mürettebat ve ekipmanın mevcut durumunu gösteren, firma adı ve merkez adresi ile düzenlenen bir belgedir.
SSHYB'yi kimler almalı?
Ticaret Bakanlığı https://ticaret.gov.tr/tuketici /belgeloji-islemleri Ekteki listede belirtilen konum, sayı ve niteliklerde, yeterli teknik personeli temin edecek yetkili servis istasyonunun kurulması gerekmektedir: satış. . belirlenen yaşam döngüsü boyunca her ürün grubuna yönelik hizmetler / satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi sayfasında.
SSHYB nasıl alınır?
SSHYB başvurusu e-SSHYB üzerinden elektronik olarak yapılabilir. https://ticaret.gov.tr/tuketici/belgelanma-islemleri/satis-sonrasi-hizmet-yeterliği-belgesi adresinde imzalanarak yapılır.
SSHYB başvurusu için gerekli belgeler:
TSE başvurusu . : TSE web sitesinden indirilip doldurulabilir. https://ticaret.gov.tr/tuketici/belgelanma-islemleri/satis-sonrasi-hizmet-yeterliği-belgesi
TSE başvuru ön ödeme makbuzu: TSE kayıt ücreti için gereklidir. Ücret kullanılan sektöre göre değişmektedir. Güncel ödeme bilgileri için TSE ile iletişime geçebilirsiniz.
Vergi belgesi: Geçerli vergi etiketi kopyası.
Şirketi temsil eden kişilerin imza sirküleri: Noter onaylı imza sirküleri.
Şirketin faaliyet belgesi Denetim Odası. : Örneğin Ticaret Odası, Sanayi Odası veya Ticaret Odası.
Ticaret Sicil Bülteni (Resmi Yayın) Fotokopi: Son yayınlanan fotokopi.
Özel belgeler ve faaliyet belgeleri: Talep edilen faaliyete göre ek belgeler değişiklik gösterebilir. Örneğin, laboratuvar hizmetleri kalibrasyon aralığı sertifikası, eğitim kurumu eğitim hizmetleri lisansı sertifikası..