Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi (SSHYB) Nedir?
Gümrük Bakanlığı Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi (SSHYB) Hakkında
Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi (SSHYB) Nedir?
SSHYB (Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi) ) Gümrük ve Ticaret Bakanlığınca belirlenen yaşam döngüsü boyunca üretici veya ithalatçılar tarafından verilen zorunlu sertifikadır. Bakım ve onarım hizmetleri için yeterli teknik personel, ekip ve ekipmanın bulunduğunu gösteren, firma adı ve merkez adresinin bulunduğu belgeyi ifade eder.
Konumuna göre SSHYB istasyonlarını kimlerin kabul etmesi gerekir? , adet ve özellikleri ekteki listede belirtilen, her bir mal grubunun yaşam döngüsü boyunca sayfada satış sonrası hizmetlerini sağlamak üzere ?
SSHYB uygulaması Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından https:// ticaret adresinde sunulmaktadır. .gov .tr/tuketici/belgelanma-islemleri/satis-sonrasi-hizmet-yeterliği- Etkinlik belge sayfasında e-SSHYB aracılığıyla elektronik imza ile yapılır.
SSHYB başvurusu için gerekli belgeler:
\ nTSE başvurusu : TSE web sitesinden indirilip doldurulabilir.
TSE başvurusu ön ödemesi: TSE ücreti gereklidir. Ücret kullanılan sektöre göre değişmektedir. Güncel ödeme bilgileri için TSE ile iletişime geçebilirsiniz.
Vergi belgesi: Geçerli vergi etiketi kopyası.
Şirketi temsil eden kişilerin imza sirküleri: Noter onaylı imza sirküleri.
Şirketin faaliyet belgesi Denetim Odası. : Örneğin Ticaret Odası, Sanayi Odası veya Ticaret Odası.
Ticaret Sicil Bülteni (Resmi Yayın) Fotokopi: Son yayınlanan fotokopi.
Özel belgeler ve faaliyet belgeleri: Talep edilen faaliyete göre ek belgeler değişiklik gösterebilir. Örneğin laboratuvar hizmetleri için kalibrasyon kapsam belgesi, eğitim hizmetleri için okul lisans belgesi..